Saturday, October 29, 2011

Kerana dakwah itu amat aku perlukan...

Aku tahu kalian berdua bimbang
Aku tahu kalian berdua risau
Aku tahu kalian berdua tak tenteram

Kerna apa?

Risaukan kesihatanku
Risaukan keselamatanku
Risaukan pembelajaranku
Risaukan masaku

Aku tahu kalian berusaha memahami
Aku tahu kalian berusaha mengenali
Aku tahu kalian berusaha mengenalpasti

Apa dia?

Apa yang aku lakukan ini
Apa yang aku susah payahkan ini
Apa yang aku imani ini

Dakwah ini
Tarbiyah ini
Jalan ini

Aku teringin
Suatu hari nanti
Kalian berdua memahami
Dan harapnya
Dapat mengikuti
Apa yang aku lakukan ini

Jangan risau
Jangan gundah
Jangan bimbang

Tolong doakan anakmu
Tolong doakan anakmu
Tolong doakan anakmu

Doakan aku sihat
Doakan aku kuat
Doakan aku bijak
Doakan aku thabat

Itu sudah cukup untuk membuatkan aku tenang dan bahagia
Kerana doa kalian berdua
Sangat mustajab untuk Tuhan perkenankannya

Ibu dan abah
Terima kasih kerana memahami anakmu
Maaf dan maaf dari anakmu T________T

No comments:

Post a Comment